.

.

الأربعاء، 29 مارس، 2017

pre- review for the last sacrfice

انا صدقت انها قتلت روز واتعصبت
مش مصدقة انه كتاب واحد
خلتني اشك في نفسي
وكنت حاسة الكتاب هيقتلني
كنت بشك في ديميتري و في ايدي
انا كنت بزهق في حتت
نظرا اني قضيت 12 ساعة بقرا متواصل
بس حبيت حبيت حبيت
حبيت كل التفاصيل
والكتاب تحول من انه فاضي ك اي. كتاب انه مليان قلوب.. والجزء ده سمحت لنفسي اني اكتب تعليقات في الكتاب
كانت رحلة ممتعة حتي احتراق النجوم
كان بتعتمد علي الحبكة فعلا مش الشخصيات ولا هي استغلال لقصة الفيلم هي اضطرت تكتب قصة حقيقة باحداث وتاحد بالها من التفاصيل الكتيز
ديمتري ورز انا بحبهم جدا
وةان في لحظات كنت متاكدة انها استحالة تخليها تكمل معاه ا بس في النهاية انا امبسطت
مكنتش عاوزة اكسر قلبه
بس كنت عارف ازاي هي هتخرج لهن فب المازق في النهاية
كان نفسي في سلسلة افلام او مسلسل
انا اتعلقت بيعة سو ماتش
نو مور ديميتري اندد ورز
رجعنا ل نفس المشكلة الجزء الاول مين هيحمي مين
وهيحصل ايه لو روز اضطرت تنقي بينهم
عجبني انها طرحت مشكلة ان الناس مش بتسامح نفسها 
حبيت العالم لاول مرة من غير البوند
مشكلة انها ترضي كل الناس
انا كنت فخورة
being a victum  يا الله
المكتبة
حبيت ديميتري وروز في المكتبة جداً

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))