.

.

الأحد، 19 مارس، 2017

the emptiness inside you

انا امبارح كتبت عن الكتب اللي بتوقظ قلبك بصدمات كهربائية 
وبتذكرك ان لك قلب ينبض
والنهاردة انا اكتشفت ان فيه الكثير من المشاعر التي لا اشعر بها 
وان كل من الاغنية والكتاب بيوصفوا مشاعر كتير انا مبحسش بيها عادة
مبحسش بيها في اليوم المعتاد بتاعي اكن قلبي اغلب اليوم نائم او غائب عن الوعي
انا ليا two moods
موود بحس اني بحس كل شيء اكثر عمقاً من الاخرين وان نوبات الحزن كثيرة ومرهقة وان محد بيفهم نوبات الحزن بتاعتي غير ساريت
وموود بحس فيه اني مبحسش بالعمق الكافي او مبحسش بكل التفاصيل اللي بتحصل حوليا وان مشاعري سطحية اكثر مما يجب
موود بحس اني بعرف احب وبحب احب الناس وان ده اكتر شيء انا بعرف اعمله
وموود بحس اني مبعرفش احب وغالبا عمري ما هعرف
وده اكيد تأثير الnegative self talk بتاعي
انا بميل لتصديق كل الاشياء السلبية عن نفسي في اكثر الاحيان
اني مبحسش بالمشاعر بالقدر الكافي واني مبعرفش احب 
واكتر شيء بحبه في الكتاب او الاغنية
انهم بيقدروا يخلوني احس بالاشياء انا مش هعيشها
وغالبا عمري ما هحس بيها
خصوصاً اني بعرف ا relate بشكل او باخر بكل التفاصيل اللي في الكتاب
وبيخليني اقع في الحب والاقي مشاعر احس بيها في اغلب الاوقات اللي ببقي فاضية ومعنديش اي شيء احس بيه 
وده شيء kind of pathetic  جداً 
ان الكتاب يبقي الاحداث اللي بتحصل في حياتك 
او المشاعر اللي بتحس بيها 
اللي انت من غيرها فارغ ومش جواك اي افكار او اي شيء تحس بيه

*الكتاب: vampire academy 
* الاغنية: your love is killing me

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))