.

.

الأربعاء، 3 مايو، 2017

لماذا هذا

انا نفس الاشخاص
بتعجبني
نفس الاشياء
انا لا اخرج عن المعتاد

انا لم اعد كتاب مفتوح
لم اعد اتحدث كثيراً
ولم اعد احب
ان اشارك كل شيء مع كل الناس
مع بعض الناس حتي

انا لم اتغير كثيراً

انا لا اثق في مشاعري
ومازلت لا اثق في مشاعري

عدم الثقة في النفس
عدم ثقة في كل شيء

التقلبات المزاجية السوداء
الكثير منها

انا بحلم اروح لدكتور مريم تاني
انا مش حاسة كويسة

كان نفسي الاقي تفسير للاشياء اللي بمر بيها
وميكونش ان ده الطبيعي
ان دي الحياة
ان ده انا
وهفضل انا

انا شخص مريض
يحب ان يقرأ عن الامراض

انا نفسي ابقي سووي
ونفسي مكسرش قلوب
وشوف حل
في قلبي اللي مكسور

هناك تعليق واحد:

  1. روني ، انت مش حد مريض
    انتي يمكن حد زعلان شوية..
    بس انا كمان بحب نفس الاشخاص، ونفس الاشياء
    احنا شخصيات " محددة " ودي حاجة حلوة
    انتي حلوة يا رون، وانا بحبك :*
    القرآن يا روني.. هو الدوا
    سماع وقراءث بتفسير..
    حبيبتي يا روني، ربنا يفرح قلبك 3>

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))